Moi mili odwiedzacze :)

sobota, 11 września 2021

Coś z innej beczki

    Dzisiaj będzie post zupełnie nie "drutowy". Druty poszły w odstawkę na czas remontu (coś tam pozaczynane jest, jesień idzie to na pewno odkopię i" będzie się działo" dalej). Remont wyczyścił mnie z: kasy, złudzeń, że jakimś cudem wyskrobię coś jeszcze grosza i jednak pojadę chociaż na kilka dni nad ukochany Bałtyk, zapasu cierpliwości. W celu odreagowania wybrałam się więc kilka dni temu do tarnowskiej Arabeski na warsztaty rękodzielnicze. No i to był strzał w 100. Nie wiem jakim cudem udało mi się stworzyć niezbyt doskonałe, ale jak na pierwszy raz to chyba przyzwoite takie coś :) 

Pomieszanych tu jest kilka technik i materiałów z którymi nauczyłam się pracować. Jestem świadoma, jakie błędy popełniłam, jak ich na przyszłość unikać, co udoskonalić. Kolejne moje wytwory powinny więc być bardziej efektowne. Ale i tak jestem zadowolona :)



12 komentarzy:

  1. Jak to "niezbyt doskonałe" dzieło, czego mu brakuje? Te maki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maki 🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne! Gratulacje!
    Ech... Remonty to zło, niestety konieczne, ale ZŁO!
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super 🌺🌺🌺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. .... Gosia dasz radę, już widać koniec remontu .... i będzie pięknie, a jaka ozdobą będą stworzone przez Ciebie maki. Super. Ciekawa jestem co stworzysz następna razą :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca i Twoja 🙂🙂🙂
    Oj tak.....remonty mogą wykończyć psychicznie i finansowo.U mnie był generalny remont kuchni 3 lata temu i boję się myśleć kiedy będzie trzeba zrobić remonty pokoi....

    OdpowiedzUsuń
  7. Remonty...raju Gosiu, życzę Ci tego morza :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna praca. Powinnaś być dumna z siebie. Ponad to miło spędziłaś czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to Twoje dzieło. Przypuszczam, że ozdoba do powieszenia na ścianie, czy mylę się? Jeśli dobrze wnioskuję, to będziesz miała jak znalazł po remoncie. Ale nie zazdroszczę Ci tego okresu. Dla mnie każdy remont, to jest koniec świata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna praca. Czasem warto zrobić coś innego.

    OdpowiedzUsuń