Moi mili odwiedzacze :)

czwartek, 19 kwietnia 2012

Czerń z błękitem

Czerń to przyjemny akryl, błękit -  wiskozowy oplot z guzołkami. Guzołki robią strukturę i są ozdobą na tyle, że wszelkie wzorki byłyby zbędne. Zrobione więc tak jak lubię - maksymalnie prosto, by móc machać drutami i gapić się w tv lub czytać książkę.. Dół  i rękawy - długi, podwójny ściągacz. Korpus gładki, z leciutkim kimonem. Dekolt zdyscyplinowany szydełkiem, połsłupkami. Wyszło tak :

Włóczkę kupiłam okazyjnie na Allegro. Okazała się hitem - świetna jakość, super się robiło,  baaardzo wydajna - z ok. pół kilograma zostalo jeszcze tyle, że spokojnie jakaś tuniczka-bezrękawnik wyjdzie.

38 komentarzy:

  1. No i fajnie wyszło, zresztą śliwkowa tunika również, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweterek!Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super. Guzołki zaczęły mi się teraz podobać. Robią dobrą robotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to ładne! Masz rację, im prościej, tym lepiej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wyszedł efekt z tymi guzołkami. Gratuluje pomysłu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No i pięknie wyszło, lubię prostotę bez zbędnych upiększeń:) ładnie wyglądają długie ściągacze:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wrzucam kamyczek do ogródka pochwał: i ta, i poprzednia śliwkowa tunika - obie bardzo fajne. Sprawiają wrażenie mięciutkich, przytulnych i pewnie świetnie się komponują z rozmaitymi dodatkami.
    No i podziwiam tempo powstawania kolejnych prac... jejku, ile to się trzeba nadłubać przy tym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie wyszla. a kolorek super

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny efekt uzyskałaś dzięki połączeniu włóczek :) sweterek wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądać tv i dziergać to normalne, ale czytać to nie próbowałam...więc podziwiam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek świetny, ciekawa jestem jak ty czytasz i robisz na drutach jednocześnie, pozostałe wersje są mi znane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Salut Goocha,
    J'aime autant le modèle que le fil que vous avez choisi.
    Amicalement.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło, co by tu nie gadać - bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kombinacja włóczek! Ja też w przypadku takiej struktury włóczki zrezygnowałabym z jakiegokolwiek wzoru.W prostocie piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie średnio się podoba...
    Słowo krytyki Ci się przyda, żebyś następnym razem już coś ładniejszego dla mnie zrobiła :D

    Twoja Młodsza Córcia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. W prostocie jest największy urok.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. tuniczka wygląda świetnie, a te guzełki dodają jej uroku:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Te tuniki to co jedna to ładniejsza :))Ja też jestem ciekawa jak Ty drutujesz czytając :))Ja próbuję dziergając latać po blogach,najczęściej z marnym skutkiem dla dziergania,niestety :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa ta mieszanka i bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tuniczka, zgrabnie wygladasz!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję kobitki za miłe słowa :)
    Jak czytam i dziergam ? - usadawiam się przy stole czy biurku, książka na blat, komórka na rogu kartki, żeby się nie przekręcała i czytam :) Zarówno czytanie jak i dzierganie idzie wtedy troszkę wolniej, ale się da:)Często zamiast tradycyjnej książki zapuszczam audiobooka.
    Elżbieto - niestety - to nie ja tak wyglądam :( To jedna z moich córek. Ja jestem coś jakby one obydwie złączone, dlatego też niezbyt często sobie coś dziergam - dzianina lepiej prezentuje się na szczuplejszych :(

    OdpowiedzUsuń
  22. WOOOOOOW!!!!!!
    Gosiu jakie cacuszko !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie, tunika bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna, klasyczna tunika:-) a jak Ty taki fajny dekolt robisz? bo ja na okraglo to ni umim, buuuu
    Wisze Ci maila - napisze niebawem, zreszta na blogu tez opisze, co mnie zajmuje ostatnio - sprawa powazna, o Dziewczynie, ktora pomocy potrzebuje...
    To pozdrowionka, Zdolniacho:-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny delikatny sweterek !!!:) Te wstawki niebieskie ładnie ożywiają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. faktycznie swietnie wyszedl sweterek...podejrzewam,ze w naturze jest jeszcze ladniejszy bo zdjecie nie oddaje jego uroku,..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Klasyka! Uwielbiam takie modele...i kolor też całkiem mój ;-)
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny! Zgadza się- wzorki byłyby zbędne. Właśnie taki prosty, klasyczny krój najbardziej pasuje do tej włóczki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczniutki wyszedł ten sweterek .... w realu to bajeczka , cud - miód :), maiłam okazje go podziwiać.Piękna czerń i turkus ...... marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Robisz bardzo fajne tuniki. Na śliwkową nutę jest super! i ta z bardzo ciekawej włóczki. Jednym słowem dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  31. Woow, ale ekstra :) Ładnie zrobiona, ale fakt włóczka dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny sweterek ;-)) Podziwiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny sweterek i śliwkowy też !!! Lubię takie kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna tunika,dziergasz i tworzysz piękne dzieła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza, a do tego z wydajne włóczki, co strasznie cieszy przy tej drożyżnie.

    OdpowiedzUsuń