Moi mili odwiedzacze :)

sobota, 18 stycznia 2014

komin-otulacz

  Dzisiaj skończyłam. Baaaardzo przyjemnie otula szyję, jest milutki, sprężysty. Zrobiłam z Alize superlana clasik, więc chociaż niezbyt ścisłe oczka, to 25% wełny daje przytulne ciepełko. Kolor zielonkawo-miętowawy, podobno modny w tym sezonie. Zawinięty dwukrotnie zastępuje szalik, rozłożony na ramionach daje przytulne ciepło i dość efektownie wyglą
da.
  
Zrobiłam niby dla siebie, ale tyle mam już tego typu rzeczy (a i tak najczęściej noszę 2 ulubione na zmianę), że jeśli komuś bardzo się podoba, to kontakt na maila(jest na bocznym pasku pod notką "o mnie").






42 komentarze:

  1. Widać lekkość komina. A jeśli jest ciepły, to jest jeszcze piękniejszy! Fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komin w uroczym kolorku :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, podoba mi się w wersji - pelerynka!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, delikatna dzianina :) Połączenie ażuru i warkoczy super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również podoba się najbardziej w wersji narzutkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma śliczny kolor, jest bardzo ładny i dosyć pomysłowy -- podoba mi się.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu cudo!!! zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuuper otulacz :-) Pięknie się prezentuje i na szyi i na ramionach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe rozwiązania zastosowałaś. Suer. Kolorek znakomity. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł. wzór niepowtarzalny i kolorek również śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uważam, że otulacz świetnie wygląda :) Bardzo mi się podoba to połączenie ściegów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale dobrałaś wzór. Takiego ślicznego i oryginalnego komina nie widziałam już dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wzór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny ten otulacz i kolor również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł. Zainspiruję się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny! Pięknie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały ! Rewelacyjny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, bardzo mi się podoba. Ciągle jest mi zimno w szyję, więc chyba sobie coś takiego zrobię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawą kombinację wzorów zastosowałaś, komin wygląda na supermiękki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomyslowo, dwa w jednym!
    Serdecznosci
    judyta

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgorzato pięknie ,to zrobiłaś i wymyśliłaś .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycający! Chętnie bym sobie taki zrobiła. Korzystałas z gotowego wzoru, czy sama wymyśliłaś? Podzielisz się sposobem robienia?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja inwencja. Wykonuję rzeczy bez schematów i opisów, ale sama ich nie tworzę, więc nie pomogę. Możesz jedynie przyjrzeć się zdjęciu i zrobić coś w tym rodzaju.

      Usuń
    2. Zdolniacha z Ciebie. Własnie kombinuję. Podpowiedz tylko, na jakich drutach robiłaś środkowy panel a na jakich boki i ile mniej więcej oczek nabrałas z boku... A boki były robione ściągaczem?

      Usuń
  23. Ja tylko mogę dopisać się do moich komentujących poprzedniczek, bo wszystkie achy i ochy już były ;) ale na prawdę zasłużone! Cacuszko po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe rozwiązania zastosowałaś, ale super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. Buziak Małgoś i nie oddawaj pomysłów za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja chętnie zapłacę, tylko bardzo mi zalezy na tym wzorku...do pracy taki otulacz byłby idealny...

      Usuń
    2. Violet - ja już tego otulacza nie mam, więc jedyne co mogę zrobić, to powiększyć zdjęcie, przyjrzeć się i policzyć oczka. Czyli zrobić dokładnie to, co możesz zrobić sama. Masz tam zwykły podwójny warkocz ułożony lustrzanie na tle prawych oczek i tak zrobioną tą część. Potem są nabrane oczka bokiem i i najnormalniejszy na świecie ściągacz z prawymi patentowymi oczkami. Zróbże sobie próbkę - nie wyjdzie taki, to będzie podobny.

      Usuń
    3. sory, warkocz prawymi na tle oczywiście lewych oczek

      Usuń
    4. Dzięki za podpowiedź - właśnie zastanawiałam się czy to zwykły ściągacz czy angielski:)
      Spróbuję:)
      Pozdrówki:)

      Usuń
  26. Witaj,
    Dziękuję za odwiedziny.
    Świetny w formie, bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ ta robótka jest praktyczna, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaale fajniasty wzór... ja nie wiem jak Ty to robisz, że mię wciąż zaskakujesz, ale nie mam nic przeciwko temu :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. O bardzo mi się podoba ten komin i ten wzorek po środku :)) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie również się bardzo podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń