Moi mili odwiedzacze :)

czwartek, 1 maja 2014

Już maj

   Ależ ten czas leci! Maj przywitał piękną pogodą, optymalną do spacerów temperaturą a ja ...siedzę w domu z dość mocno bolącym gardłem :/
    Nie ma jednak aż tak źle - siedzę sobie herbatkę popijam, słucham muzyczki i przerabiam fioletowawy moherek na warkoczową tunikę
Dokonałam przeglądu  na balkonie - jest dobrze. Poziomki zaczynają kwitnąć, czerwona porzeczka i w tym roku coś będzie na sobie miała. Wygląda też na to, że  podkradziona mamie z ogródka zeszłoroczna pietruszka na natkę, chyba postanowiła rosnąć pod porzeczką.


Drutuję dzielnie tunikę i chcę ją szybko skończyć, bo mam parę kolejnych pomysłów. Zapasy włóczkowe mam, a w związku z pewnym jednym konkretnym, czekają już świeżo kupione małe, kolorowe motki "etaminek".
Jak to u mnie bywa, nie wykluczam, że po skończeniu tuniki zabiorę się za zupełnie inny projekt niż w tym momencie kolebocze mi się po głowie. Jedno jest pewne - coś  na pewno udrutuję, bo to taki mój nałóg, żyć bez tego nie mogę :)



12 komentarzy:

  1. Udrutuje... podoba mi sie!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie fioletowo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek świetny, i wygląda tak mięciutko :-)
    Porzeczki na balkonie? Super!
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak ja dobrze rozumiem ten nałóg... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo u Ciebie. Ciekawa jestem jakie projekty sie ulęgną i jakie urodzą:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdróweczka dużo życzę!Fioletowe zapowiada się ciekawie.Pozdrawiam:))0

    OdpowiedzUsuń
  7. łączę się w bólu - z gardłem :/
    dzierganego maja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tego optymizmu!pozdrawiam,fiolet bajeczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten fioletowy kolorek. Będzie fajniutka tuniczka.
    Balkonowy ogródek godny podziwu. Widać, że jak się tylko czegoś chce to można to osiągnąć!
    Tylko, żeby Ci nie przyszło się leczyć z tego nałogu :)
    Ja powoli w niego wpadam, ale też bronić się nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech herbatka wyjdzie ci na zdrowie! Ale sie wpasowałas w tym fioletem w majowe klimaty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka życzę! Tunika zapowiada się fantastycznie - uwielbiam ten kolor i warkocze, więc jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń