Moi mili odwiedzacze :)

poniedziałek, 27 listopada 2017

Zielony szal

Zielony szal już dawno skończony, a ja dopiero wrzucam...  :/
Nic nie mam na swoje usprawiedliwienie, kupę lenia a resztę dziada ze mnie, jak mawia przysłowie starożytnych górali. Bo co z tego, że ciągle brakuje mi czasu. Wrzucić zdjęcie i naskrobać tych kilka zdań można przecież przy przegryzaniu śniadania. Przepraszam, postaram się poprawić, chociaż nie wiem jak to będzie. Ostatnio nic nie dziergam, bakłażanowy szal na ukończeniu od września leży odłożony. Jeszcze jakiś czas musi tak być :(
  Zauważyłam, że podobnie jak niektórzy, odczuwam końcoworoczne zmęczenie. Czekam na magiczne, nieokreślone nowe wraz z 2018.

13 komentarzy:

  1. Obłędny kolor Małgoś :* ja to nawet nie mam czasu pomyśleć o zmęczeniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pajęczynka-majstersztyk:-)
    Gosiu, to tylko umowna granica czasowa, reszta należy do nas:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny szal,ale nie martw sie ja tez tak mam ze nie mam weny twórczej,ale cóż jesteśmy tylko ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Permanentny brak czasu?? Znam to, sama dopiero co wróćilam do w miaręregularnych wpisów, zobaczymy na jak długo... Pozdrawiam serdecznie, a szal piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to już jest, ze są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Znam to. Też mam kłopot z regularnym pisaniem, ale jak masz mało czasu na wpis, to może choć od czasu do czasu zdjęcie rękodzieł? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i kolor (ach!) i wzór tego szala - czyli razem tworzą niepowtarzalnie piękne dzieło. Małgosiu - pisz, jak tylko przyjdzie ochota. Na siłę nie da się, ale przyjdzie taki moment, że nagle zechcesz pokazać nam tu swoje kolejne wyroby - pisz wtedy!
    Ściskam Cię mocno!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny szal. Piękny wzór i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny piorkowy szal! :) Super wzór

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych,szczęśliwych oraz radosnych Świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie i całej Twojej rodzinie:))))Oby rękodzieło i blogowanie nigdy Ci się nie znudziło i abyś była zawsze razem z nami :)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wzorek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędny kolor Małgoś :* ja to nawet nie mam czasu pomyśleć o zmęczeniu :*

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń