Moi mili odwiedzacze :)

czwartek, 4 maja 2017

Chusta

  Panie i... panie, bo panów tu zaglądających to chyba nie uświadczy (chyba, że przez przypadek) -
zrobiłam sobie chustę :) Chusta na razie nie zblokowana, bo najzwyczajniej boję się rozłożyć ze szpilkami przy moim wnuku, będącym na etapie wszędzie włażenia i macania ręką tudzież jęzorkiem zwłaszcza tego, czego absolutnie nie wolno. Już zapomniałam, co taki prawie dwulatek potrafi ... :/
   W każdym razie - chusta wygląda tak, jak zapodają poniższe zdjęcia, tradycyjnie już marnej jak zwykle jakości

  Jak widać - nic porywającego, robiona tak o przy okazji, bez jakiegokolwiek wzoru, wykończona wąską falbanką .
Gdyby były wątpliwości kolorystyczne - to bordo w wiśniowym odcieniu, w każdym razie ja tak ten kolor odbieram, Zrobiona z Super Inci Narin - dość cienkie to jest, ale ładnie przybywa. Jeśli komuś by pasowały te motki, to tutaj są aktualnie w promocji - https://craft-haft.pl/pl/c/SUPER-INCI-NARIN-welna-akryl/463
   Następny post będzie prawdopodobnie taki sam kolorystycznie, bo zrobiłam sobie z tego samego sweterek, który wymaga małego wykończenia jeszcze. Chyba, że nim wykończę, to wcześniej skończę czarny, który właśnie zaczęłam :)
   Wiosenne pozdrowienia dla wszystkich :)

16 komentarzy:

  1. Jakość może być ... a falbanka ... lubię je; kiedyś miałam krótkie wdzianko zakończone falbanką;
    kolorek chusty też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna.Wyglada na puszysta i ciepla chuste.Kolorek sliczny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta piękna, mój ulubiony kolor. Z blokowaniem mam taki sam problem, moja wnusia ma 1,5 roku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już zblokujesz będzie cudna mgiełka ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem chusta jest przepiękna i ma fantastyczny kolor =)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Ty to potrafisz :) ucałowania dla wnuczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna:) Lubię czerwień:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Kolor piękny, no i falbanko-koronka mnie urzeka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta piekna - nawet nie potrzebne jej blokowanie! Ciekawa jestem sweterkow. A taki 2-latek w domu to rzeczywiscie masakra (w jak najlepszym tego słowa znaczeniu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta piękna. Szkoda, że mnie nie ciągnie do robótek,bo miałabym niepowtarzalne ciuchy. A tak muszę chodzić w tym, co w sklepach...A Twoje naprawdę piękne.Jestem wierna Twojemu blogowi, mimo upływu lat! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowna! Kolorek cfajny ;) ppdziwiam tempo w jaki robisz te drutowe cuda, ja kestem poczatkujacą dziewiarką i tak szybko mi robotka z drucików niw schodzi. A tyle chciałabym spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna! kiedyś też zrobię chustę sama dla siebie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chusta :)
    Oj czasami i panowie zaglądają ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna.Wyglada na puszysta i ciepla chuste.Kolorek sliczny.Pozdrawiam

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń